Hírek
2016. Október 13. 10:43, csütörtök |
Belföld
Forrás: mti
Médiatanács: a TV2-n jelent meg a legtöbb szponzorációs üzenet

A legtöbb cég, szám szerint 107 a TV2 reggeli műsorát szponzorálta, s a csatorna időjárás-jelentése vonzotta a legtöbb szponzorációs üzenetet, összesen 10 ezer 288-at
- tudható meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság most publikált idei első féléves adataiból. Az MTI-hez csütörtökön eljuttatott összegzés szerint a legtöbb támogatott műsoridőt, 4 óra 12 percet vásárló cég a Fundamenta Lakáskassza volt, a leggyakrabban, 1746-szor feltűnő szpotot a Leier Hungária építőipari cég jegyezte 2016 első hat hónapjában.
A kilenc televízió programkínálatának vizsgálata során 996 támogató cég 1337-féle üzenete összesen 62 ezer 267-szer került adásba 557-féle műsorban, ami azt mutatja, hogy a reklámok volumene mellett eltörpül a támogatói üzenetek jelentősége.
Az elemzés szerint utóbbiak hosszának műsoridőre vetített aránya alulmúlta a tavalyi első féléves adatokat: az RTL Klubnál 0,95 százalékról 0,37 százalékra esett vissza, a TV2 esetében pedig 1,29 százalékról 1,21 százalékra.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Szeptember 15. 07:50, hétfő | Belföld
Megújul a fonyódi kikötő
2025. Szeptember 15. 07:49, hétfő | Belföld
Varga-Bajusz Veronika: óriási sikert értek el a magyar fiatalok a szakképzési Európa-bajnokságon
2025. Szeptember 13. 09:27, szombat | Belföld
Ejtőernyős gyakorlattal folytatódott az Adaptive Hussars 2025
Ejtőernyős ugrást hajtottak végre a Különleges Műveleti Parancsnokság katonái pénteken a Várpalota határában lévő nullponti lő- és gyakorlótéren.
2025. Szeptember 13. 09:26, szombat | Belföld
Lázár János részletes, szigorú és őszinte vizsgálatot kért a magyarkúti vonatbaleset ügyében
Minden részletre kiterjedő, \"szigorú és őszinte vizsgálatot\" kért a MÁV vezetésétől a Magyarkút megállónál péntek reggel történt vonatbaleset ügyében az építési és közlekedési miniszter.